SUSISIEKITE: +37061536926

Pradžia           Logotipai           Vizitinės          Lankstinukai         Kontaktai

lt

se

en

Logotipo Kūrimas

Sukursime Jums logotipą. Atnaujinsime arba vektorizuosime jau esamą.

gaukite pasiūlymą >

Logotipų tendencijos

GRADIENTAI

Šiuo metu yra itin populiarūs spalvų gradientai/perėjimai. Pvz.: Instagram programėlė atnaujino savo logotipą į tokį, kuriame spalvos pereina tolygiai. Nors tai ne visuomet tinkama naudoti spaudoje, tačiau ypač tinka elektroninei erdvei. Tokie logotipai atrodo išties įspūdingai ir šiuolai-kiškai. Ryškių, neoninių, pereinančių spalvų mada itin dažnai naudojama internetinėse svetainėse kuriant ikonas bei įvairiose programėlėse ir kaip logotipo sprendimas, ir kaip fonas tekstams.

Logotipo spalvu gradientai
Logotipas pozityvas negatyvas

POZITYVAS - NEGATYVAS

Logotipas „sunkus“, iš tolo atrodantis kaip vientisa dėmė. Tokie logotipai visą esmę turi formoje, o ne spalvoje. Juos lengva adaptuoti: puikiai tinka nespalvotai spaudai arba jeigu reikia logotipą paversti reljefiniu ir uždėti ant produkto ar pakuotės. Tai klasikinis variantas, kuriame visas grožis matomas pozityve ir negatyve.

APVEDŽIOJIMAI

Dar vienas būdas - logotipą apvedžioti linija. Tai nedažnas, tačiau vis populiarėjantis variantas. Gali pagelbėti, kai norima apjungti logotipą, suteikti jam „svorio“, sujungti į vientisesnę formą.

Logotipai su apvadu
Logotipas metalo efektas

METALAS

Tapo populiaru logotipą užpildyti ne vientisa spalva, o gradientu vaizduojančiu metalo blizgesį. Geltona spalva auksui, pilka sidabrui. Dar stipresnį įspūdį sukuria metalo tekstūrų naudojimas. Dažnai tokie logotipai kuriami drabužių, juvelyrikos parduotuvėms arba atvirkščiai – korporacijoms ar firmoms, kurios nori perduoti žinutę apie patikimumą ir ilgaamžiškumą. Toks stilius ypač pasiteisina, kai pageidaujama minimalaus arba tipografinio (vien tik iš raidžių) logotipo.

VINTAŽINIS STILIUS

Neįtikėtino populiarumo sulaukė vintažinis (vintage), modernus, praėjusio amžiaus vidurio stilius. Ikona ar ženklas su žodžiais aplink primena antspaudą arba herbą. Jame beveik visada įkomponuojami įmonės įkūrimo metai. Sukuria įspūdį apie ilgą įmonės priešistorę. Tokie logotipai patys savaime yra pakankamai informatyvūs ir dekoratyvūs, todėl tik retais atvejais naudojamos spalvos.

Vintaziniai logotipai
Logotipų šriftai

SERIFINIAI ŠRIFTAI

Ilgą laiką buvę populiarūs beserifiai šriftai pamažu užleidžia vietą serifiniams. Tam įtakos turi kino industrija šiuo metu plakatams ir vizualiniams sprendimams įkvėpimo besisemianti iš 1970 m. populiarių kino filmų plakatų ir juose naudojamų šriftų. Serifiniai šriftai įnoringi, tačiau ypač vertinami dėl savo subtilių formų, kurios gerai išryškėja kuriant tipografinius (vien tik iš raidžių) ženklus.

TIPOGRAFINIAI

Tipografiniams logotipams svarbu gero šrifto parinkimas. Nors jie minimalūs – tai nėra trūkumas. Minimalizmas visada pasiteisina. Bet kelios spalvos ar netgi skyrybos ženklai gali suteikti naują prasmę. Dažnas variantas įstrižos raidės. Daug kam asocijuojasi su sėkme, optimizmu, polėkiu ir pirmavimu.

Tipografiniai logotipai
Logotipas nukirstos raides

RAIDŽIŲ NUKIRTIMAS

Kuriant logotipą nukirsti kelias raides yra ne naujiena, tačiau pasirodant vis naujiems šriftams, tai neišsemiama sritis. Svarbu atsiminti, jog visgi už viską yra svarbiausia logotipo skaitomumas. Todėl prieš paleidžiant tokį logotipą gyvuoti svarbu patikrinti ar jis yra lengvai suprantamas.

Logotipo keitimas, koregavimas

ĮMONĖ NETURI VEKTORINIO LOGOTIPO FAILO ARBA JUO NESINAUDOJA

 

Tokiu atveju didinant arba mažinant logotipas pasidaro neryškus,

„išplaukęs" ir neįskaitomas. Logotipas JPEG, PNG ir kitu rastriniu formatu nėra tinkamas ruošiant failus spaudai arba kitiems ma-ketavimo darbams. Todėl svarbu logotipą turėti vektoriniu formatu.

Pav.: biuro stiklo pertvaroms reikia didelio logotipo pa-

veikslėlio, todėl reikalingas vektorinis failas, kurį būtų galima didinti arba mažinti neprarandant kokybės.

 

Vektorine rastrine grafika
Vektorinis logotipas

Parsisiųskite šį vektorinį paveikslėlį (užvedę ant mūsų logotipo, spustelėkite dešinį pelės klavišą, pasirinkite Save Picture As, nurodykite kur norite jį užsaugoti ir paspauskite Save). Pabandykite jį padidinti ir pamažinti. Pamatysite, kad paveikslėlio kokybė nesi-keičia. Taip yra dėl to, jog naudojame SVG formatą.

 

Kuo galime padėti: vektorizuoti turimą logotipą, sugeneruoti skirtingo dydžio rastrinius logotipus.

 

Kerningas

BLOGAS KERNINGAS

 

Kerningas - tai raidžių sanglauda (tarpai tarp atskirų raidžių.) Kartais  visą bendrą vaizdą gali gadinti būtent netvarkingais tarpais išdėstytos raidės. Kai kur tarpai per dideli, o kai kur raidės susikerta. Tačiau tai nereiškia , kad tarpai tarp raidžių turi būtu vienodi. Paveikslėlyje matoma kas nutinka kai tarpai yra matematiškai taisyklingi. Svarbu, jog žodis atrodytų optiškai taisyklingai subalansuotas. Ir kartais gali tekti pakoreguoti tik kai kuriuos jau paties šrifto siūlomus tarpus.

 

Kuo galime padėti: pakoreguoti logotipą, ištaisant esamas klaidas.

NETINKAMAI AR NEPRAKTIŠKAI PARINKTOS LOGOTIPO SPALVOS

 

Dažnai atspausdintas ant popieriaus arba lipduko logotipas atrodo

puikiai, tačiau stacionarių arba nešiojamų kompiuterių, planšečių ir

mobiliųjų telefonų ekranuose spalvos atvaizduojamos skirtingai.

Skirtingiems vartotojams gali atrodyti tiek per ryškios, tiek nublukusios, tiek labai skirtingos spalviniu atžvilgiu. Aukso spalva - rizikingas variantas, dažnai naudojama su kitomis spalvomis gali atrodyti purvino atspalvio.

 

Galite pabandyti pažiūrėti (naudodami skirtingus įrenginius) kaip

atrodo aukso spalva kompiuterio ar telefono ekrane mūsų internetinėje svetainėje.

 

Naudojant daug spalvų, gali padidėti atributų kaina (pvz.: lauko reklamos gamyba, spauda ant drabužių ir t.t.)

 

Kuo galime padėti:  logotipo spalvų koregavimas, pritaikymams spausdinimui ant popieriaus, plastiko, audinio.

Logotipu spalvos

Kaip kuriamas logotipas?

1

Pradedant kurti naują logotipą, reikia atlikti paruošiamuosius darbus. Išsiaiškinti įmonės tikslus, siekius, šūkį, konkurentus. Dažniausiai užsakovai užpildo brief'ą, pagal kurį dizaineris vėliau dirba. Tai santrauka apie įmonę, kokią žinutę norima perduoti logotipu, kokią nuotaiką sukurti, kokiai tikslinei auditorijai skirta paslauga arba produktas ir tt.

2

Kai visi klausimai atsakyti galima domėtis konkurentais. Puiku jei patys užsakovai jau yra ištyrę rinką ir žino kuo norėtų išsiskirti iš kitų.

Vėliau ieškoma panašios tematikos analogų t.y. jau egzistuojančių logotipų. Taip galima supažindinti užsakovus su stilių įvairove ir gal net padėti apsispręsti kokia linkme judėti toliau.

3

Dažniausiai užsakovui pateikiami trys jau kompiuteriu sumodeliuoti variantai (gali būti ir daugiau) iš kurių išsirenkamas labiausiai tinkamas. Tuomet logotipas koreguojamas, pritaikomas šriftas, išrenkama arba koreguojama spalva, daromi kiti reikalingi pataisymai. Šis etapas trunka ilgiausiai. Priklausomai nuo sudėtingumo dauguma logotipų turi savo gaires (būtent tam logotipui sukurtą tinklelį pagal kurį jis koreguojamas) Taip pat šiame etape užsakovui pageidavus pateikiama vizualizacijų kaip logotipas atrodytų ant produktų, iškabų, internetinėje svetainėje ir tt.

Kainos

Logotipų kūrimo kaina priklauso nuo užsakovo pageidavimų, projekto sudėtingumo bei reikalingų darbo sąnaudų. Minimalaus projekto  kaina yra nuo 149 Eurų + PVM.  Tikslesnę projekto kainą sužinosite susisiekę su mumis.

Parašykite mums

Palikite mums žinutę ir mes su jumis susisieksime.

Forma pateikiama...

Serverio klaida.

Forma gauta.

Your Website Title

Prašome pasidalinti šia informacija su draugais.

 

Pradžia         Logotipai          Vizitinės          Brošiūros          Kontaktai

Logotipas pozityvas negatyvas
Logotipai su apvadu
Logotipas metalo efektas
Vintaziniai logotipai
Logotipų šriftai
Vektorine rastrine grafika
Vektorinis logotipas
Kerningas
Logotipu spalvos
Logotipas pozityvas negatyvas
Logotipai su apvadu
Logotipas metalo efektas
Vintaziniai logotipai
Logotipų šriftai
Tipografiniai logotipai
Logotipas nukirstos raides
Vektorinis logotipas
Kerningas